Antwoorden op veel gestelde vragen

Heb ik garantie na reparatie?

Dit is afhankelijk per toestel en reparatie. U dient bij ons langs te komen met uw probleem, zodat wij dit kunnen bekijken en u hoort ter plekke of er garantie bij de reparatie zit. 9 van de 10 keer heeft u garantie, maar hoe lang kan nog wel eens verschillen.

Foto’s zijn verloren geraakt…help!

Het kan de beste overkomen, foto’s die niet geback-upt zijn en ineens werkt je toestel niet meer. In de meeste gevallen kunnen wij ervoor zorgen dat het toestel weer werkt, en dat u weer toegang heeft tot de foto’s.

Mijn telefoon is al oud, kun je dit nog repareren?

Oude toestellen kunnen wij voor u repararen, maar de belangrijkste vraag is, gaat dit meer kosten dan een nieuw toestel? Als het antwoord hier op JA is, dan raden wij u een nieuw toestel aan.

Hosseini Telecom, de telefoon specialist in Apeldoorn


Repareren jullie ook camera’s in de telefoons?

Ja, wij repareren camera’s van oude en nieuwe toestellen. Zowel de camera aan de voorzijde als aan de achterzijde.

Kunnen jullie mij helpen met waterschade?

Ja, ook voor waterschade aan jou apparaat kunnen we wel wat betekenen. Kom langs in de winkel zodat we u kunnen helpen.

Kunnen jullie mij helpen met instellingen en software problemen?

Wij zijn gespecialiseerd in de besturingssystemen van Google (Android) en Apple (iOS). Dus ook voor instellingen en software problemen helpen we je graag.


Krijg ik een origineel scherm na vervanging?

Ja, de vervangend scherm is een origineel scherm. Voor oude toestellen geldt dat de toestelfabrikant het onderdeel nog wel moet leveren.

Wat kost een nieuw batterij?

De prijs is per toestel verschillend. Wij kunnen hier geen prijs opgeven, kom langs in onze winkel en u weet direct wat de batterij prijs voor uw toestel is. Dit geldt overigens voor alle reparaties. De prijzen zijn per toestel en per geval verschillend, dus kom snel langs!